FANDOM

Yra galimos įvairios pabaigos Heavy Rain istorijoje. Viena pabaiga gali būti, kai visi veikėjai miršta ir Origami Žudikas lieka nesurastas. Kita gali būti, kai visi veikėjai išlieka ir galų gale suranda jį. Pabaiga priklauso nuo veikėjų likimo: kas gyvas, kas mirė, ir ar Šonas Marsas yra išgelbėtas. Reikia pabrėžti, kad jei Šonas miršta, o Itanas išlieka gyvas, Itanas visada nusižudys.

Itanas Marsas

Pabaigos pavadinimas Reikalavimai Epilogo rezultatai
Itano Kapas Itanas miršta. Šonas verkia prie savo tėvo kapo, išeinant su jo motina Greise, jis žiūri atgal paskutinį kartą. Jei Medison ir/arba Skotas išlieka gyvi, jie stebės iš tolo.
Nauja Pradžia Itanas yra gyvas ir neįkalintas.

Šonas yra gyvas.

Medison yra nepabučiuota, atstumta arba mirusi.

Itanas ir Šonas ruošiasi persikelti kartu į naujuosius namus. Tada Šonas pasako Itanui, kad jie bus kartu amžinai ir kartu žaidžia gaudynių.
Naujas Gyvenimas Itanas yra gyvas ir neįkalintas.

Šonas yra gyvas.

Medison yra pabučiuota, atleista ir gyva.

Itanas, Šonas ir Medison ruošiasi persikelti kartu į naujuosius namus. Numanoma, kad Itanas ir Medison yra susituokę. Medison pasako Itanui, kad jie nusipelnė šio gyvenimo po visko, ką jie kartu patyrė ir kažkada visa tai bus tik kaip blogas sapnas. Tuomet Šonas ir Itanas žaidžia gaudynių.
Origami Melancholija Itanas yra gyvas ir neįkalintas.

Šonas miršta.

Itanas sėdi savo namuose, prislėgtas dėl savo nesėkmės gelbėjant savo sūnų. Tuomet jis ima ginklą iš Ryklio Išbandymo ir nusišauna.
Ašaros Lietuje Itanas yra gyvas.

Šonas miršta.

Itanas ir Medison aplanko Šono kapą. Itanas yra prislėgtas dėl savo sūnaus mirties, tuo metu Medison bando paguosti, siūlė pradėti naują gyvenimą ir šeimą su ja. Itanas paprašo Medison palaukti, kai ji ruošėsi išeiti kartu su juo. Itanas tada išsitraukia ginklą ir, Medison nespėjus jo sustabdyti, nusišauna. Medison verkia prie jo kūno.
Bejėgis Itanas yra įkalintas.

Šonas miršta

Itanas, laikomas Origami Žudiku, pripažįstamas kaltu ir yra įkalinamas kameroje su daugybe origami figūrėlių. Ten pat jis pasikaria.
Nekaltas Itanas yra įkalintas.

Šonas yra gyvas.

Itanas yra išteisinamas ir išleidžiamas iš kalėjimo. Jį pasitinka Šonas ir Greisė. Numanoma, kad jie mėgins ištaisyti santykius.

Medison Peidžė

Mirusi Herojė Medison miršta Britnė Sanders stovi prie Medison kapo ir kuria reportažą apie jos tragišką mirtį, tuomet parodo jai visišką nereikšmingumą jai. Jei Itanas yra gyvas, jis stebės iš tolo.
Herojė Itanas miršta, arba atstumia Medison, arba yra įkalintas.

Šonas yra gyvas.

Medison išgelbti Šoną ir yra pagiriama kaip didvyrė. Ji pasirodo pokalbių laidoje ir parašo knygą apie jos patirtis. Knygų pasirašyme, žmogus, vardu Voncentas, sako, kad ji nusipelno ,,žiauresnio" priešo. Kai ji pažvelgia į viršų, jis pradingsta.
Vėl Nuo Pradžių Itanas miršta, arba atstumia Medison, arba yra įkalintas.

Medison yra gyva.

Šonas miršta arba Medison nepasiekia sandėlio.

Medison nemiga suprastėja - ji nebegali atskirti košmarų ir realybės. Semas nerimauja dėl jos ir palieka žinutę telefone. Medison apsupa įsibrovėliai iš jos pirmosios scenos.

Normanas Džeidenas

Įkeltas Džeidenas miršta Kapitonas Peris kviečia Karterį Bleiką į Džeideno laidotuves, bet Bleikas nedelsiant atsisako. Peris supranta ir leidžia turėti Džeideno ARI akinius. Užsidėjęs juos, Bleikas išsigąsta, kai pamato Džeideną virtualioje realybėje. Numanoma, kad Džeideno asmenybė, dėl per didelio ARI naudojimosi, buvo įkelta į sistemą ir yra vis dar gyvas akiniuose kaip skaitmeninis vaiduoklis.
Atsistatydinimas Šonas ir Džeidenas yra gyvi.

Džeidenas nepasiekia sandėlio.

Negalėdamas išspręsti bylos, Džeidenas atsistatydina iš FTB, sakydamas, kad nori gyventi normalų gyvenimą. Jo bosas sako, kad gali pasilikti ARI akinius, kadangi bus išleistas naujas modelis. Džeidenas atsisako šio pasiūlymo sakydamas, kad jie nepadės jam realiame pasaulyje. Jis padeda akinius ant stalo ir išeina.
Byla Baigta Normanas pasiekia sandėlį ir yra gyvas.

Šonas yra gyvas.

Džeidenas yra pagiriamas kaip didvyris ir pasirodo pokalbių laidoje. Vėliau jis matomas tualete, kaip jis nuleidžia Triptokainą į klozetą, taip nugalėdamas savo priklausomybę. Jis tada dirba su ARI naujame biure ir pamato miniatūrinius tankus pasirodžiančius ant stalo. Jis pamato juos dar kartą netgi kai nusiima akinius. Numanoma, kad Triptokainas, ARI, arba abu pažeidė jo smegenis.
Dūmai Ir Veidrodžiai Normanas yra gyvas.

Šonas miršta.

Normanas kalbasi su balsu ARI virtualioje realybėje be akinių. Jis jaučiasi kaltas kad neišgelbėjo Šono Marso. Balsas tada įspėja apie Triptokaino pavojus, kadangi Normanas galvojo, kad tai jam padės, ir jį galėjo paveikti labiau nei jis pats mano. Atskleidžiama, kad tas balsas yra paties Normano kopija, tada scena persikelia į motelio kambaryje mirštantį Džeideną nuo vaisto perdozavimo.

Skotas Šelbis

Origami Kapas Skotas miršta Lorena stovi prie Skoto kapo. Ji smerkia jį dėl jo veiksmų, spjauna ant jo kapo ir išeina. Jei Lorena miršta, bus tiesiog rodomas Skoto kapas.
Motinos Kerštas Skotas ir Lorena yra gyvi. Lorena susiduria su Skotu gatvėje ir nušauna Skotą, taip pagerbdama pažadą savo sūnui.
Nenubaustas Skotas yra gyvas.

Lorena miršta.

Skotas vaikšto gatve, atsikratęs visų savo nusikaltimų.

Įdomybės

  • Įmanoma visiems keturies žaidžiamiems žaidėjams mirti žaidimo pabaigoje, bet neįmanoma jiems visiems likti gyviems.
    • Tam, kad Skotas išliktų, kartu su Lorena turi mirti bent vienas iš trijų kitų žaidžiamų veikėjų.