FANDOM

Madison Paige jest jedną z czterech grywalnych postaci w Heavy Rain ( Pozostała trójka to Ethan Mars, Norman Jayden i Scott Shelby). Madison to młoda dziennikarka mieszkająca samotnie w mieście. Cierpi na bezsenność i ma koszmary, przez co często lokuje się na noc w motelach gdyż jedynie tam może zasnąć. Madison jest także bohaterką "Taksydermisty" pierwszego dodatku do gry.

Figura Madison to efekt Motion Capture brytyjskiej modelki Jacqui Ainsley, podczas gdy za dialogi i Motion Capture twarzy są bazowane na amerykańskiej aktorce Judi Beecher.

Charakterystyka Edytuj

Niewiele jest wiadomo o życiu Madison przed akcją gry, chociaż deweloperzy stworzyli film, z którego można dowiedzieć się więcej. Mówione jest, że Madison urodziła się 3 maja 1984 roku, co oznacza, że ma 27 lat w grze, czyli w roku 2011. Została też ochrzczona najbardziej enigmatyczną postacią. Madison wyjaśnia Ethanowi, że dorastała z kilkoma braćmi, którzy często pakowali się w kłopoty czy bójki, przez co musiała ich opatrywać. Mówi też, że cierpi na bezsenność od maleńkości, ale tylko wtedy, gdy gracz wybierze żeby skłamała.

Jeśli Madison trafi do starego magazynu sama mówi zabójcy ( wiedząc o jego sytuacji życiowej), że nie ma nic gorszego niż nie być kochanym przez jednego z rodziców, co sugeruje, że mogła mieć trudne relacje z matką lub ojcem.